مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اردیبهشت 1399 ساعت 03:552020-04-29اقتصادي

آغاز به کار آژانس های مسافرتی و هتل های استان مرکزی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز چهارشنبه روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی سید حسن حسینی افزود: تصمیم تدریجی در بازگشایی هتل و آژانس های مسافرتی استان مصوبه نشست قرارگاه پدافند زیستی استان است.

وی اظهار داشت: با توجه به بازگشایی این تاسیسات نظارت های بهداشتی با قوت بیشتری از سوی ناظران معاونت گردشگری و سایر دستگاه های ناظر اعمال می شود.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی گفت: امید است گردشگری به زودی همچون گذشته در ایران و دنیا به حالت قبل باز گردد.

حسینی با بیان اینکه از ابتدای اردیبهشت ماه ترددهای بین استانی آغاز شده، افزود: در این ایام نظارت بر فعالیت های گردشگری با توجه ویژه به سلامت مردم، هدف و اولویت اصلی ما خواهد بود.

وی اظهار داشت: دفاتر خدمات مسافرتی، هتل ها و مراکز اقامتی در صورت تمایل می توانند با رعایت شیوه نامه های بهداشتی ابلاغ شده خدمات خود را به مردم ارائه دهند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی گفت: ظرفیت های گردشگری اکوتورسیم در استان مرکزی در این فصل بسیار متنوع است و این سرزمین ناشناخته یکی از مناطق بکر ایران در صنعت گردشگری اکوتوریسم محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار آژانس های مسافرتی و هتل های استان مرکزی

آغاز به کار آژانس های مسافرتی و هتل های استان مرکزی